November 4, 2012

Kolacici sa karamelom & indijskim orascicem ⁄ Macadamia Nut Caramel Cookies


Koliko sam se puta navecer smjestila u sofu i listala programe na Tv-u?? paaa...jako malo! i ne sjecam se zadnji puta kada. Probala sam sinoc no nije mi bas bilo zanimljivo. Radije sam se vratila u kuhinju i isla isprobati ove fine kolacice. Iako sam vec imala nesto fino i slatko, morala sam probati ove sto me kopkaju jos od kako sam na aerodromu kupila njemacku Bozicnu kuharicu sa suhim kolacima. 


Kolacici sa karamelom & indijskim orascicem
140 g secera
200 g slatkog vrhnja 
150 g indijskog orascica
300 g brasna, glatkog
1 jaje
200 g maslaca
prstohvat soli 

Secer karamelizirajte i dodajte vrhnje. Kada vam se secer odljepi od zdjele, maknite sa vatre i nastavite mijesati da se karamel u potpunosti otopi. Nemojte puno ostaviti da kuha. Prebacite u plastiku i ohladite.
Orascice nasjeckajte na krupno. Zamijesite karamel, brasno, maslac, jaje i sol. Ostavite pola sata. Otkidajte komadice zeljene velicine i lagano pritisnite rukom na pleh i masni papir. Utisnute komadice orascica na to. Kolacici bi trebali biti jednake velicine kako bi se svi ravnomjerno spekli. 
Pecite na 180C, 10-15 min tj. dok ne poprime zlatnu boju. 
Dobar tek!

                                      .............................................................................................


Macadamia Nut Caramel Cookies


140 g sugar
200 g heavy cream
150 g macadamia nuts
300 g flour, all purpose
1 egg
200 g butter
pinch of salt

Caramelize sugar and add the cream. Be careful, the reaction will be quite strong. Keep it on the fire until you manage to separate the spoon from the bottom of the pot. Move the pot aside and keep stirring until the sugar melts. Let cool.
Hack the nuts. Add the flour, butter,whisked egg and the salt to the caramel and make the dough. Let it rest for half an hour. Take about spoon sized amount of the dough and put it on the baking sheet and parchment paper. Press a little with a fork and put a bit of nuts on the top of the cookie. You can press in the nuts too. 
Bake around 10,15 min at 180C, until golden brown. 
Bon Appetite!


5 comments:

  1. Ono što meni fali u kolekciji kuharica je upravo neka kuharica posvećena keksićima. Odlično su ti ispali!

    ReplyDelete
  2. baš su lijepi a indijske orašćiće obožavam!

    ReplyDelete
  3. Odlični keksići ! U zimskim danima najviše se veselim finom keksiću uz čaj !

    ReplyDelete