March 25, 2013

Bruschetta sa pilecim jetricama & marmeladom od borovnica ⁄ Chicken Liver Bruschetta with Blueberry Jam


Od malena volim pilece jetrice. Nazalost jedina sam doma. Moj muz ih ne moze ni pomirisati. Ali ova kombinacija natjerala ga je da ih barem proba. Moja sjecanja sezu u vrijeme kada smo ih pekli na povrsini stare peci, smederevca. Jos pamtim taj okus. Danas jetrice i nekada dzigerice dva su razlicita pojma. Ralika u okusima je enormna. Nisam ih dugo radila pa sam ih se zazelila. 
Ova kombinacija odlicno se slaze i jos bolje izgleda izgleda na tanjuru. Mogla sam ju i nazvati fensi šmensi džigerica :)

Bruschetta sa pilecim jetricama & borovnicama

  • nekoliko snita kruha, baguette
  • pilece jetrice
  • 3 cesnja cesnjaka
  • sol,papar
  • ruzmarin
  • marmelada od borovnica
Na maslinovom ulju preprzite jetrice vrlo kratko. Pred kraj dodajte sitno sjeckani cesnjak i ruzmarin te propirjajte jos malo. Bruschette mozete standardno zapeci u pecnici sa cesnjakom i maslinovim uljem a mozete ih kao i ja u ovom slucaju kratko staviti u tavu na ulje od pecenja i zapeci. Biti ce jos i ukusnije jer ce poprimiti miris zacina. Servirajte toplo sa marmeladom od borovnica.
Dobar tek!

.................................................................

Chicken Liver Bruschetta with Blueberry Jam
  • 4 slices of baguette bread 
  • 4 pieces of chicken liver
  • 3 cloves garlic
  • salt,pepper
  • rosemary
  • blueberry jam
Grill chicken liver on olive oil. Very short on both sides, just until they loose the pink color. Add rosemary and chopped garlic and stir for 2min more. Prepare the bread. You can do that on standard way in the oven or you can grill them in the pan too. They will get a great taste from the spices. Serve with blueberry jam, warm.
Bon Appetite! 


4 comments:

  1. I ja obožavam pileću jetricu u svim mogućim i nemogućim kombinacijama, moji ih kod kuće također baš i ne vole. U kombinaciji s voćem je još nisam probao, osim u pašteti. ;)

    ReplyDelete
  2. Jetricu volim, a ova kombinacija mi je nešto sasvim novo i jako zanimljivo !

    ReplyDelete